Tuesday, September 1, 2009

ပံုႏွိပ္မဂၢဇင္းစာမ်က္ႏွာတြင္ ဗီဒီယိုၾကည့္႐ႈႏိုင္မည့္နည္းပညာသစ္


internet journal
ကမၻာေက်ာ္ဟယ္ရီေပၚတာဇာတ္လမ္းထဲကကို လႈပ္ရွားပံုရိပ္ေတြပါ၀င္တဲ့သတင္းစာေတြ အမွန္တကယ္ျဖစ္ေပၚလာႏိုင္ေရး ပထမဆံုးေျခလွမ္းကို အေမရိကန္မွာစတင္လိုက္ပါၿပီ။ စာရြက္ေပၚမွာ ေၾကာ္ျငာဗီဒီယိုထည့္သြင္းထားတဲ့ ကမၻာ့ပထမဆံုးမဂၢဇင္းကို လာမယ့္စက္တင္ဘာလအတြင္း အေမရိကန္မွာဖတ္႐ႈႏိုင္ေတာ့မယ္လို႔ဆိုပါတယ္။ အေမရိကန္ႏိုင္ငံထုတ္ Entertainment Weekly (EW) မဂၢဇင္းမွာ အလြန္ပါးလႊာတဲ့ screen, minispeaker တို႔နဲ႔အတူ video-chip ထည့္သြင္းထားမွာျဖစ္ၿပီး စာဖတ္သူအေနနဲ႔ မဂၢဇင္းစာရြက္ေပၚမွာပင္ ေၾကာ္ျငာေတြကို ဗီဒီယိုအျဖစ္ၾကည့္႐ႈႏိုင္ေတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္။ စာရြက္ေပၚမွာ ဗီဒီယိုၾကည့္႐ႈႏိုင္မယ့္ screen ေလးေတြဟာ ပံုႏွိပ္ျခင္း၊ မဂၢဇင္းစာအုပ္ခ်ဳပ္ျခင္းနဲ႔ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ရာမွာလည္း အၾကမ္းခံႏိုင္တယ္လို႔ EW မဂၢဇင္းမွာ ေၾကာ္ျငာဗီဒီယိုလုပ္ငန္းေတြ တာ၀န္ယူေဆာင္ရြက္သြားမယ့္ အေမရိကန္႐ုပ္သံကုမၸဏီ CBS ကေျပာၾကားပါတယ္။
မဂၢဇင္းစာရြက္ေတြေပၚမွာ ဗီဒီယိုၾကည့္႐ႈႏိုင္တဲ့ video-chip နဲ႔ screen ထည့္သြင္းတဲ့နည္းပညာသစ္ကို ေလာ့စ္အိန္ဂ်လိစ္အေျခစိုက္ နည္းပညာကုမၸဏီျဖစ္တဲ့ Americhip ကတီထြင္ဖန္တီးခဲ့တာပါ။ ဗီဒီယိုၾကည့္႐ႈႏိုင္တဲ့ screen ဟာ ၂.၇ မီလီမီတာမွ်သာအထူရွိၿပီး 320x 240 resolution ျဖစ္ပါတယ္။ အရြယ္အစားကမိုဘိုင္းဖုန္း screen အရြယ္အစားခန္႔ျဖစ္ပါတယ္။ TFT LCD (thin film transistor liquid crystal display) နည္းပညာသံုး screen ျဖစ္ၿပီး Built-in button ေတြပါ၀င္တာေၾကာင့္ စာဖတ္သူအေနနဲ႔ ႏွစ္သက္ရာေၾကာ္ျငာဗီဒီယိုကိုလည္း ေရြးခ်ယ္ၾကည့္႐ႈႏိုင္ပါတယ္။ Built-in battery ပါ၀င္ၿပီး ဗီဒီယိုေတြကိုမိနစ္ 70 ၾကာတဲ့အထိၾကည့္႐ႈႏိုင္မွာပါ။ Battery ကိုအားျပန္သြင္းႏိုင္ၿပီး အားသြင္းဖို႔အတြက္လည္း USB ႀကိဳးပါ၀င္တယ္လို႔ဆိုပါတယ္။ မဂၢဇင္းမွာပထမဆံုးထည့္သြင္းသြားမယ့္ ေၾကာ္ျငာဗီဒီယိုေတြကေတာ့ The Big Bang Theory နဲ႔ Two And A Half Men တို႔လို အေမရိကန္႐ုပ္သံကုမၸဏီေတြမွာ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ ႐ုပ္သံကုမၸဏီေတြရဲ႕အစီအစဥ္သစ္ေတြကို မဂၢဇင္းစာအုပ္ထဲက screen မွာ နမူနာ Video Clips ေတြအျဖစ္ ျပသေၾကာ္ျငာသြားမွာပါ။ ထို႔အတူ Pepsi အခ်ိိဳရည္ေၾကာ္ျငာဗီဒီယိုကိုလည္း ျမင္ေတြ႕ႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။
“ ဒီနည္းပညာဟာ ႐ုပ္သံဌာနေတြ၊ လုပ္ငန္းရွင္ေတြအေနနဲ႔ အစီအစဥ္သစ္ေတြ၊ ကုန္ပစၥည္းေတြကို TV ဖန္သားျပင္မသံုးပဲ ဗီဒီယိုအျဖစ္ေၾကာ္ျငာႏိုင္တဲ့ ပထမဆံုးနည္းလမ္းတစ္ခုျဖစ္တယ္” လို႔ CBS ေၾကာ္ျငာလုပ္ငန္းရဲ႕ ဥကၠ႒ျဖစ္သူကေျပာၾကားပါတယ္။ ယခုပံုစံေၾကာ္ျငာ္ေတြကို စာဖတ္သူေတြကလည္း ပိုမိုသတိထားမိမွာျဖစ္တဲ့အတြက္ ေၾကာ္ျငာခေပးရက်ိဳးနပ္ေစမွာျဖစ္တယ္လို႔ဆိုပါတယ္။ Americhip ရဲ႕နည္းပညာသစ္ဟာ ဟယ္ရီေပၚတာဇာတ္ လမ္းထဲက ''Daily Prophet'' ေမွာ္သတင္းစာကဲ့သို႔ပင္ျဖစ္ေၾကာင္း ခိုင္းႏႈိင္းေျပာဆိုေနပါတယ္။ လက္ရွိအခ်ိန္မွာေတာ့ screen အတြက္ ကုန္က်စရိတ္၊ ေၾကာ္ျငာခႏႈန္းထားနဲ႔ မဂၢဇင္းတန္ဖိုးေတြကို မထုတ္ျပန္ေသးပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ နည္းပညာသစ္ပိုမိုက်ယ္ျပန္႔လာတာနဲ႔အမွ် ထုတ္လုပ္မႈစရိတ္လည္းေလွ်ာ့က်လာမယ္လို႔သိရပါတယ္။
လာမယ့္ စက္တင္ဘာ ၁၈ ရက္ေန႔ထုတ္ EW မဂၢဇင္းေတြထဲကမဂၢဇင္းအခ်ိဳ႕မွာ ေၾကာ္ျငာဗီဒီယိုၾကည့္႐ႈႏိုင္တဲ့ screen စတင္ပါ၀င္လာမွာျဖစ္ပါတယ္။ စာရြက္ေပၚမွာေၾကာ္ျငာဗီဒီယိုေတြၾကည့္႐ႈႏိုင္ေအာင္ တီထြင္ဆန္းသစ္လိုက္တဲ့ Americhip ရဲ႕နည္းပညာသစ္ေၾကာင့္ သတင္းေတြကို အခ်ိန္နဲ႔တေျပးညီ update လုပ္ေဖာ္ျပေပးႏိုင္မယ့္ Digital Newwpapers ေတြ အနာဂတ္ကာလမွာေပၚေပါက္လာေရး အလားအလာေကာင္းေနတယ္လို႔ သံုးသပ္ေနၾကပါတယ္။

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More